środa, 19 października 2016

19. Potterhead



Nie było mnie tu bardzo długo. Nie wiem w sumie co mnie podkusiło, żeby napisać coś.
W piątek w końcu nadejdzie premiera "Harry'ego Pottera i Przeklętego Dziecka", czekałam na coś takiego tyle lat. Do tego w listopadzie do kin wchodzą "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" - czy może być większy raj dla Potterhead'a?
Myślę, że w moim przypadku byłoby to napisanie przez JKR serii/trylogii/jednej cudownej książki o Huncwotach. Tak, to byłby dopiero raj.



Wróciłam po wielu latach do fan fiction - zarówno czytania jak i pisania. Także całkiem prawdopodobne, że pojawię się za jakiś czas z czymś nowym. Na razie jeszcze nie zdecydowałam czy będę to publikować.




-After all this time?
-Always
 ~ "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J.K.Rowling


Die Antword - I FINK YOU FREEKY      (od jakiegoś czasu mój muzyczny faworyt)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz