piątek, 30 sierpnia 2013

16. Summertime

Wakacje powoli się kończą. Końcówka będzie intensywna, musi być! Jakie wakacje, takie zakończenie. Milion wyjazdów, Młody, szczęście, dobra zabawa, żyć, nie umierać!



Nie mam weny. Ale miałam ochotę napisać. I zrobić to coś, co możecie podziwiać.
Jesień idzie. Czujecie to? Ja już czuję, że idzie Jesienny Fox. Ehm.
1. Luiz + kocyk + łóżko + kakałko + film
2. książka + muzyka + fotel + kocyk + herbata
3. film + herbata/kakałko + kocyk + druty
Trzy fest opcje i w takim stanie zapewne będzie mnie można spotkać większość czasu, gdy nadejdzie pora różnobarwnych liści. Oczywiście, gdy akurat nie będzie mnie w szkole (codziennie 2h matematyki!!).
Ale święta idą! Już niedługo! Także nie jest źle.

+ 22ego skończyłam piękne, cudowne, słodkie, wspaniałe, urocze, szalone 17 lat, także coś na czasie:
Mamma Mia - Dancing queen

4 komentarze:

  1. Najlepszego tak w ogóle.
    Święta idą, nareszcie prezenty, już tak dawno tyle pieniędzy nie wydawałem na siebie (tak, ja sobie kupuję też prezent na urodzino/gwiazdkę).

    Kakałko rozumie,, że ciepłe? Ja nigdy takiego nie lubiłem, ale gorąca czekolada na mleku, mrr <3

    Jak jakiś dobry film, czy książka, to możesz mi polecić, choć ja już mam swoją małą listę, a czasu jeszcze mniej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuuuuuję!
    No ja też już chcę święta. Światełka, choinka, swetry, ogień w kominku

    Obowiązkowo ciepłe. Czekolada też dobra ;)

    Polecam serię książek "Gra o Tron" i serial też ;) ja właśnie jestem na 3 tomie i czekam na 4 sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prezenty, nie zapominaj o prezentach dla mnie! :3

      Ja właśnie zawsze zimne, w lato, ciepła czekolada na zimę :3

      Mój ojciec czytał, a ja z bratem czekamy z niecierpliwością na 4 sezon, więc witaj w klubie ;>
      I saga jest na mojej liście, ale jak już wspomniałem, dużo stron, mało czasu.

      Usuń
    2. Dobrze! Będę pamiętać - pod warunkiem, że Ty dla mnie też!

      Ja wczoraj piłam kawę z lodami - o mniam! Dziś mnie trochę za to gardło boli, ale było warto :)

      No to polecam serial "Różowe lata 70-te" :D jestem ciągle w trakcie oglądania, a po nim zabieram się za "Przyjaciół" :) przynajmniej taki mam ambitny plan ;d

      Usuń