środa, 17 października 2012

6. Będę mruczał upiorne kołysanki

Chyba nic nie jest w stanie na razie poprawić mojego snu. Ostatnimi czasy nie dość, że nie mogę zasnąć, (a jak już, to budzę się co chwila) to śnią mi się okropne rzeczy. Wszystko jest ładnie pięknie, gdy nagle BUM i zaczyna się koszmar. Budzę się praktycznie z krzykiem na ustach, w ostatniej chwili się powstrzymuję - ale kiedyś naprawdę będę się wydzierać i obudzę cały dom.

Takie tam z soboty. Uwielbiam te buty.
Chciałam w nich zdjęcia, ale niestety Wera ma malutką stopę :(

Avril Lavigne - When You're Gone

60 komentarzy:

  1. chcesz, możemy sobie pogadać o koszmarach, czy egzorcyzmach, czy coś, bo mam zrazę na psychice.... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D dobra! Pisz na gadu :)

      Usuń
    2. po spotkaniu z gzorcystą myślałam, że się (za przeproszeniem) posikam ze strachu w nocy XD

      Usuń
    3. podziwiam egzorcystów, że mogą spać w nocy :P

      Usuń
    4. tam egzorcyści, JA!

      Usuń
    5. koooooooszmarna trauma nad traumami!

      Usuń
  2. Świetne buty, a co do snu, nie wiem co ci poradzić, moja droga. Też ostatnio miałam taki okres. Śniło mi się, że wycinałam znajomym różne części ciała albo, że dusiłam kotki. To było straszne. Nigdy nikomu nie zrobiłam krzywdy, a tu takie sny. Okropnieństwo....
    Jako przyszła farmaceutka mogę polecić ci melisę przed snem. Zwykła nie jest za smaczna, ale poszukaj takiej z grapefruitem, jest o niebo lepsza ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, ja takich sadystycznych snów nie mam. Śni mi się raczej to, czego się strasznie boję - wykorzystanie i odrzucenie.
      Hmmm, może powinnam spróbować :)

      Usuń
  3. Ja przyznaję się szczerze, że nie mam koszmarów ani po oglądaniu horrorów, ani w ogóle. Chociaż jak byłam mała, to miałam jakiś koszmar, że obudziłam się z krzykiem, ale to było raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po oglądaniu horrorów też nie mam. W sumie nie wiem jaki jest ich powód. Pewnie za dużo myślę.

      Usuń
    2. Jak sobie wczoraj pomyślałam... to ło matko... Nie chciałam się budzić :P

      Usuń
    3. Hahaha, zazdroszczę! :D może niedługo wrócą mi takie sny :>

      Usuń
    4. haha... No to życzę Ci tego z całego mojego szczerego serca :D

      Usuń
  4. o wow, jakie buty <3 chyba bym miała w nich nie co ok.2 metrów :D

    a skąd takie sny? może jakąś komedię zobacz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Ale są piękne :D

      Oglądam cały czas, czekolady jem też dużo i nic ;)

      Usuń
    2. zniewalające :)

      to weź je spisz, może dobre scenariusze z nich do filmów by były ;)

      Usuń
    3. Staram się zapominać o nich jak najszybciej, a nie utrwalać jeszcze na kartce papieru/stronie w wordzie.

      Usuń
  5. to ta dieta, musisz się lepiej odżywiać

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie przebije mojego snu. Śniła mi się dziś pani od francuskiego, która miała wąsy mojego taty i rzucała we mnie szklankami z mrożoną herbatą.

    No i oczywiście dalej swym zwyczajem zasypiam po 4, więc kolejna wspólna rzecz. Choć akurat wolałbym, byśmy wspólnie zasypiali normalnie (jak chcesz, to nawet oddzielnie, choć tulenie dobra rzecz :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :OO dziwne. Ale już wolę to, niż to co mi się śni o0

      Haha, zacznij zapisywać te wspólne cechy i niedługo ładna notka by Ci o tym wyszła :D tulenie to bardzo dobra rzecz! :>

      Usuń
    2. Możliwe, że to nie jest straszne. Ale nawet w śnie byłem tak zdziwiony, prawie się uświadomiłem, że to sen.

      Był już ten pomysł kochana, ale jak wiesz, jestem leniwy, Ty nie lepsza :P

      Usuń
    3. Jak sobie uświadamiasz, że to sen, to później zaczyna się jazda :)

      Tak, wiem ;d ale mógłbyś się zmotywować i zrobić to w końcu ;p

      Usuń
    4. Wiem, ale sobie nie uświadomiłem... :c

      Może, może.

      Tak w ogóle, to fajne te buty :P
      Też mi się zawsze takie podobały u dziewczyn :3

      Usuń
    5. Biedny Uwg

      Bo są piękne <3 chociaż ze względu, że byłabym jak wieża w nich i do tego nie lubię generalnie chodzić w wysokich butach, nie kupię ich sobie :>

      Usuń
    6. Niom, biedny.

      Kurde, jestem za łatwy, podobają mi się dziewczyny już po samych ubraniach. Ostatnio jestem taki płytki, już zupełnie nie patrzę na cycki...

      Usuń
    7. < przytul. >

      Straszne! : o a mi się podobają chłopacy z charakteru. Chyba coś ze mną nie tak ;x

      Usuń
    8. :3

      Lepiej z charakteru, niż gdybyś miała im zerkać na cycki :P

      Usuń
    9. Haha :D tyłki lepsze! <3

      Usuń
    10. Nie wiem, nie gapię się facetom na tyłki...

      Usuń
  7. Sny przeważnie odzwierciedlają psychikę... nie martwi/męczy cię coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, wiem... Męczy mnie to co mi się śni, dlatego te sny są jeszcze gorsze. Ale wcześniej też tak było, a jakoś sny mnie nie torturowały dodatkowo.

      Usuń
    2. Może z czasem przejdzie...? Nie mam pojęcia, co powiedzieć.

      Usuń
    3. Pewnie przejdzie :) nie musisz nic mówić, dziękuję, że w ogóle się zainteresowałaś :)

      Usuń
  8. Ja też ostatnio mam problemy z zasypianiem i w ogóle ze snem, ale nie jest to spowodowane koszmarami, tylko raczej kaszlem i zatkanym nosem, bo niedawno się przeziębiłam xd Spróbuj pomyśleć o czymś przyjemnym przed zaśnięciem, może to pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to zdrowiej szybko :) bo katar i kaszel to nic przyjemnego :x
      Staram się, ale raczej nic to nie daje.

      Usuń
    2. Zdrowieję, zdrowieję ;p
      A z tym snem w końcu ci się unormuję, ja też mam takie dni, gdy gorzej mi się zasypia, budzę się w nocy i śnią mi się koszmary. To zawsze trochę trwa, ale w końcu przechodzi, u Ciebie też tak będzie :)

      Usuń
    3. :)
      Tak, ale to męczące, gdy od kilku tygodni nie możesz się porządnie wyspać :) chyba, że sobotę śpię do południa - ale wtedy resztę dnia jestem rozbita, więc wolę wstawać trochę wcześniej ;p

      Usuń
  9. W tych butach da się chodzić? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się! :D dwie kumpele chodziły i nawet na schodach się nie zabiły :>

      Usuń
  10. Ale piękne te buty<3

    Też miałam taki okres jak Ty, śniło mi się, że najbliżsi mi ludzie, zostawiają mnie dla innych, że wszystkie moje plany się nie udają i zostaję sama, w gruncie rzeczy - moje sny, tak jak i pewnie Twoje, odzwierciedlały moje największe obawy. Moim sposobem na to było chodzenie o stałych godzinach do łóżka i herbata przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śni mi się dokładnie to samo. I także tego się najbardziej boję.
      Hmmm... Ja też staram się chodzić o regularnych godzinach, ale herbaty przed snem nie piję. Może spróbuję..

      Usuń
  11. To ja znowu śpię, jak zabita :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tę noc śnił mi się szkolny konkurs kolęd (+ pan od wosu przebrany za anioła, z aureolą, grający na harfie, podczas gdy my śpiewaliśmy "Lulajże Jezuniu") i że w radiu zaczęli puszczać "Merry Christmas everyone", po czym się obudziłam i miałam zaciesz, bo PRZECIEŻ ZARAZ ZACZNĄ SPRZEDAWAĆ MANDARYNKI, hahahah :D

      Usuń
    2. Jaki piękny sen! Ja już się nie mogę doczekać, kiedy będą puszczać 8173897253749 milionów razy dziennie "Last Christmas" i "Ol aj łont for Krismes is juuu!" w radiu ^^
      Wyobraziłam sobie mojego nauczyciela WOSu w takiej sytuacji i chciałabym to zobaczyć na żywo! :D

      Usuń
    3. Te piosenki byłyby okej, gdyby nie puszczali ich tak wcześnie. Czasami nie ma jeszcze Bożego Narodzenia, a ja mam ich już totalnie dosyć.
      Hahahah, ja mojego nie chciałabym zobaczyć :D Normalnie chce mi się z niego śmiać, bo on jest takim.. niedźwiadkiem :D I wali dziwnymi tekstami z kwejka albo śpiewa mięsnego jeża, więc on grający na harfie i to w przebraniu anioła.. to byłby naprawdę dziwny widok :D

      Usuń
    4. Ja "All I want for Christmas" mam na mp3 i czasem jak mnie najdzie ochota to słucham w maju albo lipcu :D
      Do mojego wzdycha pełno dziewczyn, więc w stroju anioła wyglądałby idealnie :P

      Usuń
    5. Serio? Mnie ta piosenka zawsze jakoś irytowała, nie mówiąc już o mojej Mamie, która jak ją słyszy, to dostaje palpitacji :D Ale w samochodzie zawsze mamy płyty, na których jest piosenka z reklamy coca-coli, no i nieśmiertelne "Last Christmas" :D

      Ojej, to ja nie mam chyba żadnego nauczyciela, do którego wzdychałyby dziewczyny. Szkoda :D

      Usuń
    6. Ja ostatnio pokochałam "River" w wykonaniu Roberta Downey'a Jr <3 mój mąż i jego cudowny głos!

      Haha, ostatnio zauważyłyśmy z kumpelą, że ma obrączkę na palcu serdecznym i momentalnie świat się zawalił :D

      Usuń
    7. Obczaję :>

      Hahah, ojeeeej! :D Dziewczyny z mojej klasy będą teraz miały jakiegoś praktykanta na wfie, więc może też się zacznie ;) Ja nie chodzę na wf :D

      Usuń
    8. Też świąteczne, ale dobre na cały rok :)

      WF-iści nie są tacy fajni :< bo w dresach mało kto wygląda atrakcyjnie :D dlaczego nie chodzisz?

      Usuń
    9. Ale od świątecznych piosenek czasami trzeba odpocząć :D Chociaż czasami fajnie jest sobie coś takiego puścić np. w wakacje.

      Rany, przeczytałam Twój komentarz jakoś wczoraj chyba, ale nie odpisałam, bo nie miałam czasu, no i zastanawiałam się właśnie w szkole, kto mi to mówił, że w dresach mało kto wygląda atrakcyjnie, hahahah :D
      No nie wiem, nie widziałam jeszcze tego praktykanta. Ale podobno wygląda na wfistę, więc nie wiem. ^^
      A nie chodzę, bo po pierwsze, nienawidzę wfu. Po drugie, jestem beznadziejna. Po trzecie, mam taką wadę wzroku, że bez okularów nic nie widzę, a okulistka odradzała mi soczewki i jakoś tak wyszło :> A skoro nie lubię wfu, to czemu by nie skorzystać ze zwolnienia.. ;)

      Usuń
    10. Dokładnie :) albo w maju. Albo w październiku :D

      Hahaha, popatrz jak w pamięć Ci zapadłam :D czy raczej to, co napisałam ;)
      Skoro wygląda jak WFista to niefajnie :<
      No w sumie tak ;) ja lubię, więc nie wyobrażam sobie mieć zwolnienie :D kiedyś nie lubiłam, ale mi przeszło :)

      Usuń
  12. A nie myślałaś żeby pójść do lekarza? Jakieś tabletki coś coś?:P Bo sen jest przecież bardzo ważny i zapewne w ciągu dnia nie czujesz się najlepiej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu dnia czuję się jak zjawa i wlewam w siebie pełno kawy, żeby przypadkiem nie zasnąć na jakiejś fascynującej lekcji np. chemii o tym jak trawi się szkło.
      Nie myślałam o tym, żeby iść do lekarza i raczej nie pójdę - będę uparcie czekała, aż samo przejdzie :)

      Usuń
  13. Wygląda na to, że coś cię dręczy. Może na jawie upychasz to gdzieś na bok, ale to i tak wraca - w snach właśnie.

    A u mnie nowa, zapraszam. / fruitcake.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tak jest. No cóż, mam nadzieję, że niedługo przejdzie :)

      Usuń