poniedziałek, 3 grudnia 2012

10. Hey! You made my weekend!

CZEŚĆ!!!
Wiecie co jest niesamowite w najlepszym przyjacielu? W moim najlepszym przyjacielu? Że potrafiła przejechać 300km (pół Polski!), bez poinformowania mnie o tym, po to, żeby mi zrobić jedną wielką niespodziankę i zaskoczyć mnie w szkole. 4 MIESIĄCE I 9 DNI się nie widziałyśmy!!!! Moja kochana Chuda!

30.11-2.12
najlepszy weekend EVER <333

Wszystko w nim było idealne. Oprócz tego, że się tak szybko skończył.
Cudowne zakończenie listopada i rozpoczęcie grudnia.

WIKA POZDRAWIA CHUDĄ
Takie tam ze słuchawkami Chudej i kubkiem, który dostałam na urodziny, które miałam 3 miesiące temu ^^
Geniusz zostawiła u mnie mp3 (naładowane - dostanie rozładowane ^^), perfum (trochę ubędzie ^^) i kalendarz (parę rzeczy tam przybyło ^^).



Koncert happysad cudowny. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać <3

Przepraszam, że nie czytam i nie komentuję za bardzo waszych notek, ale ostatnio nie miałam w ogóle czasu.


happysad - Wszystko Jedno

UWAGA PILNE:
Proszę głosować na tę pracę: http://www.oze.pl/oze-4-kids/prace-konkursowe/pokaz/64
dziennie można oddawać jeden głos - LICZĘ NA WAS!
Jest to praca chłopca, ze szkoły do której chodziłam, chorego na zanik mięśni. Bardzo mu zależy na tym konkursie - dla Nas to żaden problem wejść codziennie i kliknąć "głosuj", a jemu spełnimy marzenie i damy wiele radości.

20 komentarzy:

  1. fajnie mieć taką przyjaciółkę! ;) moja na szczęście nie mieszka tak daleko, więc widujemy się częściej :).

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma większego szczęścia :)
      Zazdroszczę! Moja 3 lata mieszkała 5 minut ode mnie. Teraz 5h...

      Usuń
  2. Hmm...

    Czujem siem zazdrosnem.

    Poza tym precz ze spamem i zagłosowałem. Pam pam.

    UwG czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co? : o

      Codziennie można oddawać jeden głos, więc jak będziesz pamiętał to głosuj :)

      <3

      Usuń
    2. O wizytę. Mi tak nikt nie zrobił i wątpię, że zrobi.

      Precz ze spamem. Ale ja jestem łatwy...

      :3

      Usuń
    3. Kiedyś ja tak przyjadę do Ciebie! :D

      Spam w dobrym celu jest czymś pozytywnym :)

      Usuń
  3. No to niezłą niespodziankę Ci zrobiła, zazdroszczę takiej przyjaciółki ;) Obyście miały okazję widywać się jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest najlepsza na świecie :)
      Też mam nadzieję, że takie okazje będą częste!

      Usuń
  4. Niestety, nie mam dla kogo przejechać 300 km. Szkoda, mogłoby być ciekawie. Chociaż sam bieg do Pseudo w mega burzę pod parasolem, w spodenkach i sandałach też jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Ciesz się, że nie masz takiej osoby. Zdecydowanie wolałabym mieć tak jak Ty i Pseudo :(

      Usuń
  5. Przyjaciele są cudowni :) Twoja jak widzę też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetną przyjaciółkę, tylko pozazdrościć :)

    Oczywiście zagłosowałam.

    U mnie nn, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym sobie zazdrościła ;p

      Dziękuję!

      Już czytam :)

      Usuń
  7. ojej...też bym tak chciała :) niestety moja przyjaciółka nie może do mnie przyjechać :(
    teraz tylko oby moja mama zdała na prawo jazdy, to wtedy ja jej zrobię taką niespodziankę! a co! ;D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moją właśnie jej mama przywiozła :) to trzymam kciuki! :)

      Usuń
  8. Zagłosowałam, bo praca jest mega fajna! <3
    CO ZA CHUDA!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Huberta! :)
      Najlepsza na świecie!

      Usuń