sobota, 15 grudnia 2012

11. Jeszcze klika pytań

<3

Zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog Award, tym razem przez Niekonwencjonalną. Zasady i wszystko znajdziecie tu: 8. Liebster Blog Award, a ja tymczasem zabieram się do odpowiedzi na kolejne 11 pytań.

1. Matematyka czy język polski i dlaczego?
Zdecydowanie matematyka. Jestem typowym umysłem ścisłym i nic co związane z liczbami nie jest mi obce. Lubię liczyć, moja mama jest nauczycielką matematyki, a tata i siostra są księgowymi, więc można powiedzieć, że mam to we krwi.

2. Jaki jest twój ulubiony film?
Titanic, Star Wars, Władca Pierścieni - można by wymieniać i wymieniać.

3. Jaki język obcy chciałabyś znać perfekcyjnie, a jakiego chciałabyś zacząć się uczyć?
Perfekcyjnie - angielski, hiszpański, chciałabym się zacząć uczyć portugalskiego.

4. Jaki jest twój stosunek do homoseksualistów?
Uważam homoseksualizm za coś całkowicie normalnego.

5. Wierzysz w przyjaźń między kobietą a mężczyzną?
Tak. Tak. Tak. 3 razy tak - następne pytanie.

6. Czy masz prawdziwą przyjaciółkę/prawdziwego przyjaciela?
Chuda moja kochana najlepsza pod słońcem, Ala kochanie moje i pan B :)

7. Tęsknisz za kimś/czymś?
Za Chudą i dzieciństwem.

8. Czy jesteś w związku?
Nie.

9. O czym marzysz?
Mieć własną fabrykę czekolady. I być lepszym człowiekiem, niż jestem. A w przyszłości otworzyć księgarnię.

10. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
Mieszkam sobie w gdzieś tam i pracuję. Jest mężczyzna, który mnie kocha i którego ja kocham i jesteśmy razem szczęśliwi. I mamy psa, z którym on rano wychodzi na spacer, żebym ja mogła dłużej pospać.

11. Czy wierzysz w Boga?
Mogłabym się rozpisać, ale nie mam ochoty na dyskusje na tle religijnym. Ale w Coś/Kogoś tam wierzę.

Macie i cieszcie się, że znów mnie trochę lepiej poznaliście. :)
Nie nominuję nikogo. Kto chce niech sobie odpowie na pytania, na które ja odpowiedziałam przed chwilą.

A tak w ogóle to: CIESZMY SIĘ!
Święta idą, śnieg jest, panu K się udało!!!!, niedługo "Hobbit" w kinach i w ogóle życie potrafi być takie piękne!

John Mayer - Your body is Wonderland

14 komentarzy:

  1. Co do pierwszego pytania to jestem zupełnym przeciwieństwem, co do drugiego to wszystkie trzy filmy baaardzo lubię :)
    Pan K. zdał, nareszcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski brrrrrr. :P
      To masz dobry gust filmowy! :D
      Tak! Jestę Kierowcę :)

      Usuń
    2. Polski awwww <3 i historia awwww x100 :)
      Wiem :P
      A za miesiąc moja próba na zostanie kierowcą ;p

      Usuń
    3. Historia : ooo
      :)
      Ooo, to będę trzymać kciuki również :)

      Usuń
    4. Historia to coś pięknego :P

      Trzymaj, trzymaj, przyda się ;)

      Usuń
    5. NIE :D

      Nie ma sprawy :)

      Usuń
  2. Ja też tęsknię za dzieciństwem, przenieśmy się w czasie! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wehikułu czasu! TAAAAAAAAK! Kupmikumpmikupmi :>

      Usuń
  3. Jaka matma, matma to ZUO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie można cofać się w czasie - też chętnie wróciłabym do lat dzieciństwa...

    Podręcznikowy przykład umysłu ścisłego :D Nie masz wyjścia - matmę rzeczywiście musisz mieć we krwi!

    Zapraszam do mnie - nowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Albo do weekendu z Chudą. Albo do czasu, gdy Chuda jeszcze mieszkała w moim mieście :<

      Haha :D yeah!

      Usuń
  5. Jestem humanem i się przyczepię do 4.

    Odpowiadasz "to", mówiąc o "kimś", gdyby było "homoseksualizm", to spoko, ale tak to, to brzmi albo nie logicznie, albo jakbyś tak na serio szydziła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam :) dziękuję za zwrócenie uwagi.

      Usuń